Schenkingen

Wilt u ons steunen?

Ons doel om een thuis te creëren voor onze kinderen vraagt veel energie en doorzettingsvermogen die wij graag voor onze kinderen over hebben. De aanpassingen en voorzieningen die straks nodig zijn komen boven het beschikbare budget uit. Particulieren en organisaties die ons een warm hart toedragen en ons (financieël) ondersteunen zijn van harte welkom.

Tank&Schenk.

In plaats van te sparen voor de zoveelste handdoek, ga je naar huis met een goed gevoel.
Per getankte liter draagt Peut Naaldwijk en Esso de rotonde in 's-Gravenzande 1 cent af aan een lokale sport-, muziek- of cultuurvereniging, of aan een goed doel.
Door te kiezen voor de stichting WOUW  draagt u ons een warm hart toe.

's-Gravenzande

Onder categorie: Cultuur

Naaldwijk

Onder categorie: Overige

Wilt u ons financieel steunen of sponsor worden van WOUW?

Met een schenking en of sponsoring kunnen wij onvoorziene kosten naar de aanloop van de realisatie van ons project financieren. Daarnaast willen wij activiteiten organiseren waardoor de toekomstige bewoners alvast een hechte band met elkaar kunnen opbouwen.
Wilt u ons financieel steunen door een eenmalige schenking dan kunt u gebruik maken van onderstaande knop.
ik doe een schenking
Wilt u ons financieel steunen door sponsoring dan kunt u via onderstaande knop contact opnemen met onze penningmeester.
ik wil sponsor worden van WOUW